Fra utfordrer til markedsleder
Med påskeferie i bakspeilet, konturen av blå himmel og varmere vær i sikte, er tiden inne for å annonsere nyhetene som tar Skyworker-plattformen fra utfordrer til markedsleder i det nordiske markedet.
Vi er stolte av å tilby en komplett plattform som gir kontroll på kunder, salg, leveranse, HMS & kvalitetssikring, produkter og økonomi - alt i en løsning.
Nyheter:
- Ny HMS-modul (Helse, miljø og sikkerhet)
- Oppdatert avviksmodul
- Forbedringer timeføring
- Ny rapportfunksjonalitet
- Oppdatert salgsmodul
- Forbedret design av tilbudsmodulen
- Stor oppdatering av mobilapplikasjonen
- Integrasjon PowerOffice
Ny HMS-modul
Ny helse-, miljø- og sikkerhetsmodul gjør dere i stand til å ha full kontroll på alt fra interne rutiner til helse- og sikkerhetsaspekter for ansatte ute i felt. Med den nye modulen har din bedrift dekket alle lovpålagte krav.
Se video og lær mer om hvordan du kan jobbe med interne rutiner:
Se video og lær hvordan vår nye HMS-modul gjør hverdagen enklere:
Oppdatert avviksmodul
Ny avviksmodul gjør det enkelt og svært effektivt å jobbe med avvik, da det er integrert inn i sjekklister for kvalitetssikring og HMS. Registrering, håndtering og rapportering av avvik er nå en lek.
Forbedringer timeføring
Forbedringene av modulen for timeføringsaktiviteter gjør det enklere å ha kontroll på timer, lønnsrapportering og fakturering.
Ny rapportfunksjonalitet
Ny rapportfunksjonalitet gjør det enkelt å vedlikeholde, endre og kvalitetssikre timeføring fra dine ansatte.
Oppdatert salgsmodul
Salgsmodulen har tatt flere steg videre og det er nå mulig å jobbe med salgsmuligheter, gjennomføre befaringer og konvertere et salg direkte til prosjekt- og arbeidsordre. Historikken ivaretas i gjennom hele prosessen.
Ny funksjonalitet og forbedret design av tilbudsmodul
Tilbudsmodulen har fått et ansiktsløft med nytt design på tilbud som sendes ut til kunder. Vi har tilgjengeliggjort tilbudsmaler "out of the box" og lagring av tilbud og tilbudsmaler er nå enda enklere.
Integrasjon PowerOffice
Bruker din bedrift Poweroffice? Nå har alle prosjektledere bedre oversikt på prosjekttotalen, ved at alle innkommende prosjektkostnader i Poweroffice synkroniseres til Skyworker.
Nyheter i mobilapplikasjonen
- Ansatte får direkte varsling i app over alle avvik som skal håndteres.
- Ansatte kan legge til sjekklister ved behov, rett fra app.
- Ansatte kan holde seg oppdatert på bedriftens interne rutiner som for eksempel personalhåndbok rett fra mobilen.
- Ansatte kan holde seg oppdatert på prosjektrelaterte HMS-rutiner og signere på at rutinene er lest og forstått.
- Ansatte kan gjennomføre vernerunder og risiko evalueringer, rett fra mobil.
Vi tar gjerne imot tilbakemeldinger på nyhetene! Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål, ønsker brukerstøtte eller demo av nyhetene i Skyworker.
Med beste ønsker om en enkel og effektiv arbeidsdag!
Startpakke: 990,- pr måned
Vår Skyworker start pakke omfatter 5 lisenser for administrative og mobil-app brukere.
Tilgang til all funksjonalitet.