Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️
Artikler

Hvordan håndtere kunder, anbud og generelle salgsmuligheter i Skyworker

Uansett om din bedrift har dedikerte selgere eller om du som daglig leder håndterer alt av salg, behov for struktur og kontroll på kunder og salgmuligheter er alltid tilstede.

Små og mellomstore bedrifter har gjerne ett verktøy for prosjektstyring, ett verktøy for fakturering og ett verktøy for kundehåndtering. Hva om du kan samle alle funksjoner din bedrift har behov for i ett verktøy?

Skyworker har nå lansert ny utvidet funksjonalitet for kundehåndtering (CRM), noe som betyr at alle Skyworker kunder kan styre hele kunde prosessen fra salg til prosjekt til faktura, i ett og samme verktøy.

Med Skyworker kan man enkelt registrere en salgsmulighet, legge ved detaljer som salgverdi, viktige dato for frister, salgsdokumenter og annen viktig info, samtidig som man enkelt følger en salgsmulighet fra status identifisert til vunnet eller tapt.

Vinner man en ny kunde, kan man enkelt konvertere salgsmuligheten til prosjekt, hvorpå man allokerer ressurser og styrer prosjektet i havn.

Skyworker gir også tilgang til salgsrapporter som viser antall tilbud, antall signerte tilbud og fordeling på salgsmuligheter i de ulike salgsfasene.

Skyworker kundehåndterings modul er laget med et enkelt å grensesnitt med tilpasset funksjonalitet for små og mellomstore bedrifter. Hvorfor kjøpe store dyre løsninger, når Skyworker gir akkurat det man trenger.

Del med andre

Startpakke: 990,- pr måned

Vår Skyworker start pakke omfatter 5 lisenser for administrative og mobil-app brukere.
Tilgang til all funksjonalitet.