Hvordan skrive timelister i Skyworker?
Timeføringssystem eller timelister i Excel?
Det er mange måter å lage og opprettholde timelister på. Du kan lage timelister i excel og på papir men det enkleste vil være å bruke et automatisert system som Skyworker. Fordelen med å gjøre det gjennom et prosjektstyringsverktøy som Skyworker er at det meste fylles ut automatisk.
Timeføring i Skyworker
Timeføring i Skyworker kan gjøres på to måter:
- Automatisk
- Manuelt
Timene fører du når du vil med en PC, Mac, nettbrett, eller mobilen din. På denne måten kan alle parter være både tilgjengelige og oppdaterte på de samme prosjektene man har tilgang til. Timene legges inn enkelt inn i kalenderen for det aktuelle prosjektet.
Automatisk timeføring
For feltarbeidere som skal føre timer vil det dukke opp automatiske forslag basert på lokasjon og tidligere brukt tid.
Her brukes det maskinlæring/AI som genererer forslag til timeføring basert på lokasjon og historikk, som gjør det superenkelt for brukere å føre timer for dagen. En eventuell endring av generert forslag gjør du lett ved bare et "klikk".
Manuell timeføring
Timer kan også legges inn manuelt. Dette gjøres ved å :
- gå inn på fanen for "Timer"
- trykke "Legg til"
- velge prosjektet timene skal føres til
- velge antall timer og om det skal gjentas
- trykke "Lagre"
Timer som er lagt inn kan enkelt endres eller oppdateres ved å trykke på den aktuelle dagen og endre timene som er lagt inn.
Automatisk fakturering
Med automatisk timeføring kan du opprette månedlige og faste utsendelser av faktura gjennom integrasjoner som PowerOffice, Tripletex og mer.
Gjennom innsamling av timerapporter kan du planlegge fakturaer på forhånd, som skal utstedes automatisk på en spesifisert dato og klokkeslett.
Alternativt kan engangsfakturaer enkelt utstedes manuelt uten behov for en regnskapsfører, selv fra mobilen.
Startpakke: 990,- pr måned
Vår Skyworker start pakke omfatter 5 lisenser for administrative og mobil-app brukere.
Tilgang til all funksjonalitet.