Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️
Artikler

Skyworker – Enkelt forklart

Vi valgte å starte med dette markedet fordi det i hovedsak domineres av gammel teknologi, tunge løsninger og lite brukervennlige applikasjoner. 

Enten det gjelder byggeprosjekt, installasjon, montering eller vedlikehold etc., er Skyworker særdeles enkelt å bruke til delegering og gjennomføring av oppdrag og oppgaver i prosjekt, sjekklister, timeføring, avvikshåndtering, dokumentasjon og HMS. 

Fra en av våre første test-kaniner fikk vi følgende tilbakemelding:
"Vi trengte ikke gjennomføre opplæring. Brukerne bare forsto det med en gang."

Trøhaugen, Elektro Fiber AS

I dag har vi på plass funksjonalitet for blant annet:

  • Prosjektstyring og oppdragshåndtering
  • Oppgavedelegering og gjennomføring
  • Timeføring og timerapportering
  • Repeterende oppgaver
  • Skreddersydde sjekklister
  • Dokumentasjon og maler
  • HMS
  • Avvikshåndtering
  • Rapportering
  • Integrert Chat
  • Samarbeidspartnere
  • Integrasjon med PowerOffice

Men hva er Skyworker egentlig?

Skyworker er et verktøy for prosjektstyring og arbeidsstyring, bygget på det nyeste innen moderne skyteknologi, med brukervennlige applikasjoner som er enkel å bruke i både nettleser og på mobil.

Et verktøy for prosjektstyring er ment å forenkle arbeidshverdagen og effektivisere hele virksomheten.

En løsning for fremtiden

Noe annet vi har fokus på, er å jobbe med teknologi for fremtiden. Og en av de store fordelene med at vi har benyttet det nyeste innen sky-teknologi, er at vi kan videreutvikle og oppdatere Skyworker raskere enn våre konkurrenter som benytter eldre teknologi og tradisjonell infrastruktur.

I dag jobber vi sammen med våre kunder på en rekke parallelle initiativ for å utvide plattformen.

Blant annet jobber vi med utvikling av:

  • Kundeportal
    Gjennom kundeportalen kan kunder få direkte tilgang til dokumenter, kontrakter, direkte chat, tilbud og signering, digital befaring og mye mer som forbedrer kundeopplevelsen og kundereisen.
  • CRM light
    Med CRM light kan kunder benytte Skyworker for håndtering av leads og salgsmuligheter, i en egen modul tilrettelagt for salgsavdelingen. 
  • Brukervennlighet
    Med et av de sterkeste interne UX miljøene er brukervennlighet noe av det vi har absolutt mest fokus på i Skyworker (for øvrig i Aboveit generelt). 

    Tilbakemeldingene vi får, er at Skyworker er langt mer brukervennlig enn de "andre, litt eldre systemene" som finnes på markedet. samtidig jobber vi alltid for å forbedre brukergrensesnittet.
  • Produkthåndtering
    Med funksjonalitet for produkthåndtering får brukere mulighet til å definere hvilke produkter som blir brukt i forbindelse med prosjektoppgaver og kundeoppdrag. Alt av produktinfo og volum, og timeføring kan enkelt sendes som en del av fakturagrunnlag.
  • Integrasjon med PowerOffice
    Vi vet mange bruker PowerOffice, derfor har vi støtte for dette der kunder som benytter PowerOffice som ERP/regnskapssystem kan sende fakturagrunnlag direkte fra Skyworker.

I tillegg tilrettelegger vi også for utvikling og samkjøring med integrasjoner på bestilling.

Ikke nøl med å ta kontakt hvis du ønsker å se hvordan Skyworker fungerer i praksis. 

Del med andre

Startpakke: 990,- pr måned

Vår Skyworker start pakke omfatter 5 lisenser for administrative og mobil-app brukere.
Tilgang til all funksjonalitet.