Skyworker – Enkelt forklart
Vi valgte å starte med dette markedet fordi det i hovedsak domineres av gammel teknologi, tunge løsninger og lite brukervennlige applikasjoner.
Enten det gjelder byggeprosjekt, installasjon, montering eller vedlikehold etc., er Skyworker særdeles enkelt å bruke til delegering og gjennomføring av oppdrag og oppgaver i prosjekt, sjekklister, timeføring, avvikshåndtering, dokumentasjon og HMS.
Fra en av våre første test-kaniner fikk vi følgende tilbakemelding:
"Vi trengte ikke gjennomføre opplæring. Brukerne bare forsto det med en gang."
I dag har vi på plass funksjonalitet for blant annet:
- Prosjektstyring og oppdragshåndtering
- Oppgavedelegering og gjennomføring
- Timeføring og timerapportering
- Repeterende oppgaver
- Skreddersydde sjekklister
- Dokumentasjon og maler
- HMS
- Avvikshåndtering
- Rapportering
- Integrert Chat
- Samarbeidspartnere
- Integrasjon med PowerOffice
Men hva er Skyworker egentlig?
Skyworker er et verktøy for prosjektstyring og arbeidsstyring, bygget på det nyeste innen moderne skyteknologi, med brukervennlige applikasjoner som er enkel å bruke i både nettleser og på mobil.
Et verktøy for prosjektstyring er ment å forenkle arbeidshverdagen og effektivisere hele virksomheten.
En løsning for fremtiden
Noe annet vi har fokus på, er å jobbe med teknologi for fremtiden. Og en av de store fordelene med at vi har benyttet det nyeste innen sky-teknologi, er at vi kan videreutvikle og oppdatere Skyworker raskere enn våre konkurrenter som benytter eldre teknologi og tradisjonell infrastruktur.
I dag jobber vi sammen med våre kunder på en rekke parallelle initiativ for å utvide plattformen.
Blant annet jobber vi med utvikling av:
- Kundeportal
Gjennom kundeportalen kan kunder få direkte tilgang til dokumenter, kontrakter, direkte chat, tilbud og signering, digital befaring og mye mer som forbedrer kundeopplevelsen og kundereisen.
- CRM light
Med CRM light kan kunder benytte Skyworker for håndtering av leads og salgsmuligheter, i en egen modul tilrettelagt for salgsavdelingen.
- Brukervennlighet
Med et av de sterkeste interne UX miljøene er brukervennlighet noe av det vi har absolutt mest fokus på i Skyworker (for øvrig i Aboveit generelt).
Tilbakemeldingene vi får, er at Skyworker er langt mer brukervennlig enn de "andre, litt eldre systemene" som finnes på markedet. samtidig jobber vi alltid for å forbedre brukergrensesnittet.
- Produkthåndtering
Med funksjonalitet for produkthåndtering får brukere mulighet til å definere hvilke produkter som blir brukt i forbindelse med prosjektoppgaver og kundeoppdrag. Alt av produktinfo og volum, og timeføring kan enkelt sendes som en del av fakturagrunnlag.
- Integrasjon med PowerOffice
Vi vet mange bruker PowerOffice, derfor har vi støtte for dette der kunder som benytter PowerOffice som ERP/regnskapssystem kan sende fakturagrunnlag direkte fra Skyworker.
I tillegg tilrettelegger vi også for utvikling og samkjøring med integrasjoner på bestilling.
Ikke nøl med å ta kontakt hvis du ønsker å se hvordan Skyworker fungerer i praksis.
Startpakke: 990,- pr måned
Vår Skyworker start pakke omfatter 5 lisenser for administrative og mobil-app brukere.
Tilgang til all funksjonalitet.