Et verktøy for administrasjon og prosjektledere
Få enkel oversikt, gode rapporter og full kontroll over dokumentasjon, timebruk, prosjekter og budsjetter.
Administrasjon og ledelse
Skyworker ivaretar kravene en bedrift stiller til kontroll og effektivitet. Enkel oversikt og gode rapporter gjør at man alltid har kontroll. Som administrator får du:
- Oversikt over all dokumentasjon
- Enkel visning av timeføring
- Rapporter og fremdrift på prosjekter og arbeidsordre
- Innsikt i totale leveranser
- Kontroll over budsjetter
- Alt på ett sted
En fullverdig plattform
Skyworker er ett av få verktøy som kobler styringssystem, prosjektstyring, dokumenthåndtering og samhandling sammen i én løsning. Fordelen er at din bedrift unngår mange systemer og dermed økte kostnader. Det betyr at administrasjon og ledelse i bedriften får full oversikt over aktiviteter, dokumentasjon og fremdrift i et prosjekt.
Full kontroll og oversikt
Med et enkelt og forståelig grensesnitt får du komplett oversikt og kontroll over blant annet timebruk, prosjekter, kunder og prosessen. For å lykkes med prosjekter kan du enkelt administrere lønnsomheten, hvordan ressursene utnyttes og muligheter for vekst.
Funksjonalitet som holder deg oppdatert
Det er enkelt å laste opp dokumentasjon som blir tilgjengelig for alle i prosjektet. Denne dokumentasjonen blir også tilgjengelig for administrasjonen.
Ved å ta i bruk maler på dokumenter med lik struktur eller gjentakende oppgaver blir arbeidshverdagen mer effektiv for alle i bedriften.
Dessuten er det enklere å holde seg oppdatert med vår integrerte chat. Det gjør at du kan få en rask oppdatering over chat i stedet for å ringe, sette opp et møte eller en annen form for manuell oppdatering.
Teknologi som sikrer kvalitet i arbeidet
I utgangspunktet er Skyworker laget for å forenkle hverdagen for alle typer feltarbeidere og prosjektledere. Men det er en løsning som ikke bare effektiviserer jobben for disse gruppene, men også ledelse og administrasjon hos en bedrift.
Med digitalisering av bedriften kan du bedre forutse problemer og levere prosjekter innenfor de fastsatte rammene.
Oversiktlig dashboard og meny
Fra administrasjonsportalen får du full oversikt over prosjektet. Her kan du se all informasjon rundt produkter og rapporter med mer. I Skyworker-dashboardet kan du se hvem som har blitt tildelt oppgaver, samt tilgang på teamets kapasitet og ressursplan.
Kombiner med verktøy du allerede bruker
Skyworker «snakker» også med andre verktøy. Vi har i dag integrasjoner med blant annet Tripletex og Poweroffice. Vi utvikler også integrasjoner på forespørsel. Noen integrasjoner krevet et eget oppsett. Vi hjelper deg med å koble disse mot Skyworker.
Prøv Skyworker gratis og kom i gang i dag
Skyworker er en løsning som passer alle bransjer som jobber med prosjekter. Det jobbes kontinuerlig med å utvikle flere funksjoner som kan skreddersys virksomheter med spesielle behov.
Har du lyst til å teste det ut selv? Det er gratis.
Martin Trøhaugen
Prosjektleder, Elektro Fiber AS
Skyworker lisensmodell
Velg din lisensmodell og la vårt team bistå med overgangen til Skyworker.
Skyworker Start (5 lisenser): 990,- kr per måned
Skyworker Start inkluderer 5 lisenser. 1 administrator og 4 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Perfekt for bedrifter som ønsker å bli kjent med Skyworker og ha fleksibilitet for å vokse.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Skyworker Vekst (10 lisenser): 1990,- kr per måned
Skyworker Vekst inkluderer 10 lisenser. 2 administrator og 8 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Skyworker Etablert (20 lisenser): 3990,- kr per måned
Skyworker Etablert inkluderer 20 lisenser. 4 administrator og 16 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Har du spesifikke behov? Ta kontakt på hei@skyworker.no
Prøv gratis i 14 dager
Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.
Inkludert support
Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.
Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet
Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.