Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️

Kommuniser på tvers av prosjekt og team

Med Skyworker får du enklere og mer effektivt prosjektarbeid. Chat direkte med kollegaer, diskuter avvik og integrer chat på hver oppgave. Oppnå øyeblikkelig kommunikasjon, real-time samarbeid og sporbarhet. Sikre effektiv samhandling og kontinuitet i prosjektet med Skyworker.

No items found.

I dagens digitale verden, der kommunikasjon og samarbeid spiller en avgjørende rolle i enhver organisasjon, er det viktigere enn noensinne å ha effektive verktøy som støtter prosjektarbeid. Derfor har vi integrert chat-funksjonalitet i Skyworker som gjør det mulig å chatte på tvers av prosjekt og medarbeidere.

Øyeblikkelig kommunikasjon

Tradisjonelle kommunikasjonsmetoder som e-post og telefon kan være tidkrevende og ineffektive når det gjelder prosjektarbeid. Med chat-funksjonalitet Skyworker kan team medlemmer kommunisere direkte og øyeblikkelig. Dette reduserer behovet for å vente på svar og gir en umiddelbar dialog som fører til raskere beslutninger og handlinger.

Real-time samarbeid

I prosjektarbeid er samarbeid nøkkelen til suksess. Vår chat-funksjonalitet muligjør real-time samarbeid mellom teammedlemmer uavhengig av deres geografiske plassering. Med chat kan teammedlemmer dele ideer, diskutere utfordringer og gi tilbakemeldinger umiddelbart.

Sporbarhet og dokumentasjon

En annen fordel med Skyworker sin innebygde chat-funksjonalitet er muligheten til å spore og dokumentere alle samtaler. Hver melding som deles gjennom chatten blir loggført og kan enkelt hentes frem senere. Dette gjør det enkelt å referere til tidligere diskusjoner, ta beslutninger basert på tidligere utvekslede ideer og opprettholde en klar oversikt over prosjektets historikk. Chat-funksjonaliteten fungerer derfor som et verdifullt oppslagsverk for å unngå misforståelser og sikre kontinuitet i prosjektet.

"Brukeropplevelsen i Skyworker er så god at det har ikke vært behov for opplæring."

Martin Trøhaugen

Prosjektleder, Elektro Fiber AS

Les artikkel

Skyworker lisensmodell

Velg din lisensmodell og la vårt team bistå med overgangen til Skyworker.

Skyworker Start (5 lisenser): 990,- kr per måned
Skyworker Start inkluderer 5 lisenser. 1 administrator og 4 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Perfekt for bedrifter som ønsker å bli kjent med Skyworker og ha fleksibilitet for å vokse.
Full tilgang til all funksjonalitet.

Skyworker Vekst (10 lisenser): 1990,- kr per måned
Skyworker Vekst inkluderer 10 lisenser. 2 administrator og 8 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.

Skyworker Etablert (20 lisenser): 3990,- kr per måned
Skyworker Etablert inkluderer 20 lisenser. 4 administrator og 16 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.

Har du spesifikke behov? Ta kontakt på hei@skyworker.no


 

Prøv gratis i 14 dager

Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.

Inkludert support

Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.

Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet

Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.

Skyworker Start
Startpakke: 5 lisenser. Pris per måned.
990,- kr
Prosjekt
Arbeidsordre
Digitale tilbud & CRM
Ressursplanlegger
HMS & avvik rutiner
Interne rutiner KS
Timeføring
Sjekklister
Produkter
Dokumentasjon + mer